Tuesday, December 4, 2007

Best Gilerrr!!!

Hai semua!!!!Semalam,saya baru balik dari Kem Smart Solat Dan Motivasi Anak Soleh.Ia melatih supaya kanak-kanak dan remaja agar solat dengan cara yang betul dan menjadi anak soleh..Bets sangat kat sana...huhu...

10 comments:

farihah said...

lorr.. best sgt kew?

fatin said...

kalu best.. blog I lagi best..

www.princess-fatin.blogspot.com

hohoho

iLa said...

ceh...farihah nie promote kat sini gak...
ape yang menarik sangat tu najwa ?

Ainin Naufal said...

kalau best, bolehlah kongsi sikit pengalaman tu kepada kawan2 lain. mesti semua nak tau. Tak caya tanya kawan-kawan. Kan? Kan? kan?

Haa.. see, sume angguk-angguk tu. hehehe.

najwaamira said...

Huhu..Mestilah best...Hari yg paling best masa motivasi muhasabah diri..Mlm 2 adalah motivasi yg boleh 'menangiskan' org lain..haha....ada yg budak lelaki skolah menengah menangis gila mengalahkan perempuan....hahaha

najwa amira said...

Bukan 2 sahaja..Kat sana boleh belajar dan banyak ilmu2 kat sana.Boleh solat dgn cara yg betul mcm nabi muhammad dan mcm2 yg sronok.Lagi sronok saya dpt anugerah peserta terbaik...haha

najwaamira said...

Jadi x salahkan kalau kita blajar tntg agama kita sendiri?Bukankah itu lagi bagus??TO fatin awk patut gi kem mcm 2..Dpt ganjaran pahala pun dpt.Skrg ni,saya dah boleh hafal zikir dan mcm2 lagi yg blh saya hafal.

iLa said...

klu berlagak pow tarik gak pahala tu kan amira?~
huhu

-hanis ushy- said...

yerp2 ila.
kalau berlagak,pahala tu x de gunanyer pown.
mesti besz pg sana!

SalamKasih,
HanisAqilah

Adlina said...

best tu teramat best?