Thursday, December 10, 2009

Perfect Garments







 
 I have started that which the country will not willingly let die.
 
HELLO pakcik and makcik sekalian, terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca entry pada kali ini. Saya berasa amat terharu tauuu :P Elehh, poyo je lebih. I'm currently using Streamyx Combo right now. WEEE, rumah saya ada Streamyx. Lajunya trang-trang-trang. Usually guna Celcom Broadband je. Celcom slow sikit kat Gombak. Hmm, whatever.

This morning, I went to Melawati. Bought some exercise books *bapak mahal bukunya*. Budak habis SPM, terpekak-memekak dibuatnya. Naik motor *vroommmvroom*. Kesian ah sikit doe kat budak ada extra paper. Memekak sana-sini, jatuhkan maruah je. Ada this girl, habis je SPM, tukar pakai sliper, pakai spek besar ala-ala Paris Hilton wannabe, tergedik-gedik dengan jantan keliling pinggang, hisap rokok. EWWWW. Dahla dia perempuan sorang je kat group boys tu oh *mak aku mcm nak sepak je dia*. Memalukan agama, bangsa dan negara je en? Kecil-kecil hisap rokok. Budak-budak zaman sekarang enn. Then, my mom drove nak pergi Keramat. Budak baru habis SPM juga, naik motor, tak pakai helmet. Polis dua org naik motor, terus tahan tepi jalan. AIN'T THAT AWESOME? Nenek, paksu, tokwan dtg sibuk je tanya Mira taknak masuk asrama? Soalan tuje kena jwb. Hehh, penatku menjawabnya. I am so not going to boarding school. Ustazah pun susah payah call Puan Liza, betulkah Najwa taknak pergi? Form ada banyak ni, rugi.Nak tulis recommend ni. Mak aku ckp Kasi kat org lain je.*ada hajat nak msk KYS sebenarnya* Saya muda lagii, dudukla rumah. Memang ada baiknya duduk asrama, tak buat perkara bukan-bukan sewaktu ada di alam remaja, kan?
 
SEBAB SAYA TAKNAK MASUK ASRAMA
 
~Nak ambil grade 6 next year~
~Sape nak masuk dishes, kemas rumah etc kat parents aku?~
~Since takde penghuni in my room, sng je budak lain kebas bilik aku *no way maaan*~
~Parents sah tak kasi~
~Sayangla, dapat masuk kelas perdagangan~
~Woosh, baru tau, SMK Taman Melawati agk popular *elehlehhh*~ 
~Takde sape nak urut aku if demam kat asrama tu~
~Parents kesunyian cause mcm takde ank kat rumah~

Laugh out loud people, cause you just read my silly accuse.

 Plus, I bought my baju kurung alreadyy! Wee, I'm going to be 13. GAHAHA. Sorry la Fie and Sarah, terpaksa jadi model baju kurung kat blog ni er :D Weyh, sorry tak update blog yesterday. I was busy entertaining my grandparents. HAHA, sorry-morry ya xD

Yay, saya dah nak masuk  form 1. Few more weeks 2010:)
 
Haaa, ambil kau. Tulis entry ni puasssssss, expressionnn terus haaa xD Elehh, Streamyx laju maaa.

No comments: