Monday, August 11, 2008

Haish!

Hmmm..

Semalam aku tukar link blog ni.Tapi,aku terpaksa menukarkan link ini kepada normal kerana aku berasa kasihan kepada best friend aku seperti Nurul Balqis,Sara Imanina,dan lain-lain..

Hah!Yang Huzammil si penyamar tu,tak yahlah nak mereka ayat untuk aku.Aku tahu,kau bukan Huzammil.Huzammil(yang betul) itu pun tak pernah cakap dengan aku.Bertemu antara mata dan mata pun tak pernah.Apatah lagi dia tahu blog aku..Mustahil!

Aku dah tak suka dengan si 'H' tu lagi.Sebab aku cepat boring dengan benda/ apa2 jelah..Ini sajak yang berbunga yang telah lama aku buat..Tapi,tersimpan dalam buku telekomunikasi setelah lamanya terperap..

Aku x pernah bercakap dengannya,
Walaupun sepatah kata,
X pernah bersua muka dengannya,
Kecuali melihatnya nun jauh di sana.

Dia juga adalah insan biasa,
Seperti makhluk tuhan yang bernama Najwa Amira,
Sekali aku merenung tajam ke arahnya,
Dia berjalan buat 'dek' sahaja....'

Peace!Sajak yang seberapa...Itu antara aku dengan hantu/syaitan/H..Eh!Ada lagi sajak..

Hari ini,
Aku terpaksa melalui cabaran,
Yang penuh duka dan suka,
Kerana aku terpaksa membuli,
Budak lelaki,
Kerana dia,
Telah membaling plastesin.

Haha!.Sesekali aku tergelak sekuat hati dengan sajak aku ni..Ish..Yang plastesin memang betul..Geramnya aku masa tu..

Adakah patut,
Dia membaling plastesin ke arahku,
Ketika aku tengah baca buku..

Uhuks..Terror juga aku ni ya(perasan seorang diri lorhh+kawan ckp camtu)..Kat kelas 5 Murni,kita org adalah buat sajak yang berbunga..Best tau..Nanti masuk form berapa entah..Aku nak ambil bidang sastera..

Kepada BITCH,sekali lagi aku nak cakap takyahlah nak menyamar jadi sesiapa pun..Nak jadi Huzammil ke,apa ke.Aku takkan layan..Huzammil pun tak kenal aku..and..Takyalah memburukkan nama aku..Bukan dapat pahala pun..+dosa adalah..Aku kesian kat korang..Kalau buat fitnah,bertambahlah lagi dosa korang...

Sape kata aku tak pakai tudung?Memandailah korang ni..Memanglah,awal tahun,aku tak pakai tudung..Bulan Julai aku dah pakai..Itulah..buat lagi fitnah..Sekali,korang yang terkena..

Pagi tadi,aku terbangun lewat.Pukul 6.30.Awal ker?Lewat adalah(bagi aku)Nak solat lagi,baju kurung+tudung tak iron lagi..HEhe..

Pastu,mandilah cepat-cepat.Solat pun cepat..Semualah cepat..Yelah,aku keluar rumah pukul 6.45 am.Awalkan?Rumah aku kondo.Nak turun parking yang tinggi macam kat Mid Valley tu..Hah..Macam itulah parking rumah aku..

Sampai sekolah di antara pukul 7.oo-7.15.Tak leboh dari pukul tu.Selalunya sampai pukul 7.10.Mula perhimpunan 7.25.

Nak tanya sikit..Yang gathering AinMaisarah tu korang datang tak?Aku datang..InsyaAllah..Tak tahulah siapa yang sporting..Hehe..

Salam Ceria,
Meera





6 comments:

Chokilala said...

testing..

Alya said...

Testing2 ..
Huhu, dah boleh komen..
alya cukup geram kalau
ada org yg suka camm nak
menyamar or menjatuhkan
nama blog kita or nama kita
sendiri .. nasib baik lah
alya tak masok taekwondo ..
kang kena karate lah semua
orang tuw!! Kenapa org menjeles
yer?? Ahh...

Nina said...

Wah, dah boleh komen lah !!!

Tula, Sara geram dengan orang yang menyamar tu. Sabar sahajalah.

BalqisBasri (^^,)v said...

Wat x taw jew ngan dorang tu Mira....
dorang kan x dew prasaan n x taw malu...

MIRA said...

Alya,Sara,Balqis,

Memang!I hate that people!

Miss Alisa said...

awak x nak kawan saya ke?