Sunday, June 29, 2008

Purse Baru?

Salam semua,

Semalam,Mira,papa,dan mama cuci-cuci mata di Pavillion.Tiba-tiba,mama dan papa ingin menuju ke Butik Louis Vuitton.Mira pun terkejut.Hati Mira tergamam.Mata Mira terkesima.

Rupa-rupanya,Mama ingin membeli purse baru.Wah!Cantik purse tu.Mira pun berkenan.Siapa yang tak suka barang mewah?Memang suka...Malangnya..mama kata...

"Nanti,bila dah besar,baru boleh beli.Sekarang,kecil lagi."kata mama.Hmm,alangkah bagusnya kalau jadi macam Fasha The Wannababes.Semuanya boleh.Tapi,susah juga kalau begitu..Nanti,boleh spoil anak itu.

Akhirnya,mama membeli purse baru itu.Harganya?Tak payah nak cakaplah...Nama pun Louis Vuitton(LV),mestilah harganya mahal.Gah pula itu.Beribu-ribu namanya...

Besar nanti,Mira pun nak purse macam mama.Tapi tak apa,sekarang,mama memberikan purse yang taklah lama sangat kepada Mira.Jenamanya Gucci.Wow!Oklah tu...Rezeki jangan di tolak..Hehehe...

Hahaha...Mira jaga purse Gucci tu sebaik mungkin...Gucci tu pun,boleh tahan harganya...Lingkungan RM250 ke atas..Hah!Bukan itu sahaja,ada purse yang lagi lama mama kasi kat Mira,Purse tu mama beli di Vennis,Italy masa Mira berusia 7 tahun..Lama juga...Tapi tahan..Elok lagi..

Yahoo!!Tak sangka dapat purse yang begitu boleh gahlah...Thank u mama!!!Sayang mama!!!Mira akan jaga kedua-dua purse itu sebaik mungkin!!Yeah...


Salam Terlebih Ceria+Happy,
NajwaAmira

1 comment:

Adlina said...

Mama Lina pun ade Purse Louis Vioton.
Ah,cincai je la. X Pandai eje namer purse tu.