Friday, September 12, 2008

Ehem,ehem!

Haluu..

Huh..Malas gila esk nak gi tuisyen..
Bkn sbb malas bljr,
Tapi,sbb seseorang..
:cinonet_54::cinonet_46:

Siapakah seseorang itu?
X nak sebut nama penuh..
Takut dia terjumpa blog ni HABIS!
:gulp::cinonet_39:

Dikenali sebagai SS..
Alah,mcm Najwa Amira..
NA,mcm tulah..

:cinonet_02::cinonet_02::cinonet_05:

Problemnya apa?
Probnya..
Korang jgn gelak,
Kalau x,belasah+hate KORANG!
:crossarm::mHantuk::angry:

SS suka sama NA,
Eh,jgn gelak!
Ini kisah benar,bkn reka2 ok..
:jangan::jangan::jangan:

Mira tahu..
Sejak 1st time jumpa dia..
Lebih krg bulan Ogos..
Mira duduk sebelah dia..
:amazed::amazed::amazed:

Hmm,Mira dah mula2 syak..
Cara jelingan dia kepadaku..
:mLove::mLove:

Pelik smcm,
Mcm org suka seseorang..
Then,satu hari SS x dtg..
Kwn SS,Danish,
:ombak:

Mewawarkan kpd Mira..
Tentang perasaan SS,
Hmm,dah agak dah!
:cinonet_13::cinonet_13:

Tapi aku x cinta SS ok?
Nak ckp handsome?
Erm,gud looking,ala2 hindustan/pakistan..
:jeer::jeer::jeer:

Sape nak?
Ambillah SS,
X kisah pun!
:laughs::laughs::laughs:

Btw,x ingin nak bercinta waktu,
Bangku sekolah ni..
Kecil lagi sih!
:cinonet_25::cinonet_25::cinonet_25:

NOTA 4 SS

Aku tau la,
Kau suka kat aku teramat sgt!
Tapi,aku ni jenis kejam,jahat,belagak,sombong,
Nak juga ke aku?
Pergilah kat perempuan yg lebih lemah lembut,baik hati,
X mcm aku KERAS HATI!
:love::cinonet_10::cinonet_24::mHurm:

Harap korang JGN kasi komen yg bkn2 kat aku,
Ini diary aku,suka hatilah nak buat apa....
And the main important is,JGN GELAK/SINDIR AKU!!FHM??

:cinonet_48::cinonet_48::cinonet_49::cinonet_49:

Yeah!Isnin ni,
Mira sama kwn2 si SRA At-Taqwa..
Ada majlis khatam Al-Quran PERINGKAT PERDANA!
Ya,kat Masjid Wilayah Persekutuan,
Msk tv sekali!
:rengek::rengek::violin::mDuit::mHurm:

Salam Ceria,
NajwaAmira
:cinonet_04:

2 comments:

...:Princess Riri:... said...

Mira,kat sekolah, awk duduk bercmpr lelaki ngn pompuan ke??? Sekolah kte x...kdg2 ustazah kasi pilih kwn.biasanyer yg dpt pilih, budak2 yg dpt markah tinggi jerk!kdg2 saya tersenarai...;b(chewah,prsn sngt...!!!)
bye2...
Fitri Suraya

MIRA said...

Kat sekolah,

Campur lelaki and perempuan.Tkt mereka bising.