Monday, September 15, 2008

Jeles...Jeles..

Hello!
Harini,daku ceria smcm..
Guess wat?
:pompom::what::laugh:

Daku dpt emo baru sih!
Jeles?
Jgnlah jeles..
:cinonet_30::20::rengek:

Kalau ikutkan,ramai lagi jantan2/insan yg minat kat daku!
Kuihkuih!
:2::14:

Hah?
Nampak amoi yg gemuk tu?
X nak gitau korang..
Mana daku dpt!
:puteh_14::puteh_16::girl_16::girl_12:

Sbb korang x pernah,
Gitau daku mana krg dpt emo2 yg cute gitu!
:35::34::head_01:
p/s:Jgn lupa,daku akn buat EMOTICONS daku sendiri,hjung minggu ni tau!Tunggukan kemunculannya!
Nak x emo amoi tu?
Kalau krg dah jumpa,BAGUS!
Jikalau x,x mau kasi!
:52::49:

Kalau x tau nak cari emo baru ni,
Kat mana,
Tanyalah daku..
:44::45:

Ada syaratnya!
Syaratnya..
:42:

Gitau Mira..
Emo yg Mira blm ada,
Gitau Mira!

Di bahagian komen ok?
:44::48:

Salam Ceria,
NajwaAmira

UPDATE!

Ada emo baru...
Jom tgk..

:Cat06::Chick28::Ghost08::Angel10::bear7::boy20::beseri::mati::Devil06:

Psst..Syaitan pun ada!
Hati2 ya?
:Devil03:

Hehe..Makin lama,
Makin daku maju!
Wahaha...
:Angel04::boy2::good::22:

Jeles..kan?
Uhuks...
:snow15::snow14::snow05::35:

7 comments:

~Fitri Suraya 2802~ said...

Mira mane dpt sume emo tu???

najwaamira said...

Adalah..

Adlina said...

Erm Kak Mira,tlg tengok mel sebab saya ader hantar mel.Lain kali,sebelum nak tengok Amira's Diary,tengoklah mel dulu.Ikut yer petua nih!Kalau x x nak kawan.........!!!

najwaamira said...

Adlina,

Akk jrg tgk email Gmail(x best sgt!)
Selalu tgk mail Yahoo/Hotmail je.
Dah tgk email lina,
Tapi akk tgh busy ni..

ainzz said...

mira,nak emo yg kucing tu!!!
mne dpt??

AnGeL DeViLiA said...

aper itu credit??tk fhm lah..he..he..

Munirah Abd said...

mmm...nak jadik pengumpulemo ker dik..hiksss...