Friday, September 19, 2008

Ooops!Jgn jeles ok?

Hello!

Hehe,
Akhirnya,
Dpt juga aku buat script sendiri!
No ajr2,explore sendiri ok!
Bak kata chokilala...
:haha::music:

InsyaAllah,
Nanti nak buat script bnyk2!
Buat sementara ni,
Sikit2 dulu..
Sbb nak UPKK kan?
:yeah:

Hehe,
Korang nak ke?
Erm,xnak lah kasi lagi..
hehe!

Bila dah boring,
Baru kasi!
:haha:

Harini dah 20 hari kita berpuasa,
Aku sgt sgt sedih!!!
:cry:

Mmglah,dah nak raya,
Tapi,Ramadhan dah nak byebye!

Salam Sedih+Ceria,
NajwaAmira

8 comments:

Adlina said...

Sedih........Tapi saya lain.Yeah!10hari sebelum rayer.29 Ogos da blk kampung.Kiut emo nampak?Hasil sendiri yer?

Erm.....Cam ne ye nak buat?

p/s:~tadi tengok blog Chokilala.Whoa!Tua rupanya dia!21 thn.Xkan xder jodoh lagi Kak Chokilala?:D~

ALyA WoNdErS said...

Eherm2 Lina oit,
xbaik tau ckp2 psl jodoh org ni.
21 taon nk khwin dah? cpt nyer!!
Lalalala..

Adlina said...

Erm Alya Wonders,
tahulah salah.Awak tuh,dah tauh salah,nak lala buat aper?

~Hai budak zaman srkarang~

~Zaman dah berubah.Dunia dah maju!~

najwaamira said...

Adlina,

Awl sgt nak balik!
Akk balik hari Ahd minggu dpn..

Alya,

Betul gak ckp Alya.Org zaman skrg ni jrg kahwin awl..Mereka nak bekerja dulu(kebanyakkannya)..

p/s:Adlina,akk minta jasa baik adik panggil Alya kak Alya(kalau kak Alya kasi lah)

Cik Choki said...

oit.. ngumpat ke? lor. 21 thn tu muda lagi dik oii. org pompuan skrg yg lepasan U mmg standard kawen lambat

yup, akak pun nak minx jasa baik korang sume jgn panggil chokilala je. kawan tu kawan gak, tp akak ni lagi tua drpd korang. banyak tahun plak tu beza :)

ALyA WoNdErS said...

Oi Lina.
21 tu muda lagi kot!
Kak Choki pon setuju,
kan kak choki, kan??

MieRa aMiRah Xx said...

hi..
sedey yer mira ?
tape..taon dpn insyaAllah dtg lagi..
n gud luck for your UPKK keyh!
u can do it !
gambattte !

emm, alya, x jemput-jemput pisang pon miera kat blog alya..
bley yer invite ..
nih email nyer :
thelalamiera08@gmail.com

i'm waitin' ..
tenkiu mira cuz tak pribet kan blog .

Truly Malaysian said...

Macam mana nak buat emoticon sendiri?Uwaa!!Dah lama dah saya explore tak jumpa-jumpa pun.Uwa!!!