Wednesday, September 10, 2008

Sketsa!

:penyu:Cik Emily,awk berdebar x nak ambil UPSR esk?

:girl_12:Erm,berdebar sikit..Maklumlah,nak sgt msk asrama!

:mBerangan:Asrama?Syoknya!Saya nak sgt msk asrama integrasi dekat je dgn rumah saya!10 minit jer dari rumah saya!
:p::e::a::c::e:!

:girl_14:Yeke?Syoknya!Mesti baguskan?
:penyu:Yap!Sya dgr bagus sgt..
:mKipas:Bukan tuje,sy nak msk juga Asrama Yayasan!Tu pun bagus tau!Kat Melaka..

:girl_10:Hmm,mesti susah gak kan nak msk asrama2 tersebut?

:blueturtle:Relax lah Cik Emily,usaha tangga kejayaan!
:y::a::k::i::1::n:

:mStudy:Oklah semua,sy nak baca buku!UPSR esk je!1 hari je lagi...


:girl_4:Oklah semua!Do the best and beat the rest ok?

:trumpetturtle:Ok!



:s::a::l::a::m:
:c::e::r::i::a:,
NajwaAmira

:pandaGeli_26:

p/s:Apa yg dickp kan oleh SI MONYET semua benar2 belaka..Asrama yg monyet tu nak msk,Miralah yg nak msk..

5 comments:

Adlina said...

Do the best Mira!

najwaamira said...

Thx dik!

Adlina said...

Mira nak tanya ni.Asrama yg Mira cakap jalan 10 minit jer dari rumah tu asrama apa tu?

Apa nama asrama tu?

Kat mana?

Mira pernah jengok asrama tu ker?


Ish......Banyak sangat soalan ni.

Jangan lupa jawab yer!!!!!!!!

najwaamira said...

Asrama tu dekat je..
Sbnrnya,ada asrama lagi dkt kat rumah Mira..
2 minit je!
Kalau x lari,saat je..

Kat Gombak..
Yg 10 minit tu,
kat gombak gak..
yg tu integrasi..
yg 1 minit tu,
asrama x penuh

Adlina said...

Alamak!