Monday, September 22, 2008

Taggy From Elly

Hello!

Dah lama xde musim tag?Ini dia...Tag dari..~Suka sgt belai2 dagu bila nak berfikir bkn nak ada jangut punElly!

- State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
- The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.
- No tag backs (as in once I’ve done this, please don’t tag this exact tag again.)

~Suka sgt snap pic ala2 trend masa kini(ambil hp,snap kat mirror,buat muka mengantuk)

~Dpn org,act jahat,blkg org,act baik!

~"Nobody cares",perkataan yg selalu digunakan

~Saya love budak GEDIK ,tapi yg baik2 saje..Eymaa,i love u so much!

~Asyik ckp dpn cermin seorang..nanti hantu mana yg dtg kat belakang kau tu!

~Suka diri 'diattention' org ramai

~Barang berjenama?That's my thing!

~Saya x guna perkataan bodoh,bengong,'B_B_,nak kutuk org..Guna ngek ngok je

~Ckp mcm bercakap ala2 misteri gitu..

~Sekolah agama,tiap2 thn dpt anugerah!

~Selalu sgt x dtg sekolah,tapi SCORE LAH!

~Buat muka blur,padahal x blur pun..

~X pernah langgar peraturan sekolah walaupun sikit!

~Dlm kelas,asyik2 nyanyi lagu I'm Yours(Jason Mraz) and lagu kelas 5 Murni 2008(Raining)sambil menarik tap dance and shake!

Nak tag??

~Sesape je!



2 comments: