Friday, September 12, 2008

Promote@Promosi

Haluuu!

Ni nak promote sikit ni..
Promote apa?Blog?
Eh,x lah..

Nak promote brg..
Brg apa?
Shoes!
Nike shoes yes!



barang yang nak dijual ialah sepasang kasut NIKE--original ye
saya nak jual dengan harga RM80, termasuk kos penghantaran Poslaju
harga asal ialah RM160 dibeli di Al-Ikhsan (saja nak bagi bukti kukuh lol)
kualiti bagus.. rupa paras masih hensem.. sebab baru pakai sekali
penghantaran juga akan disertakan bersama kotak Nike


SIZE
US : 8
UK : 5.5
EUR : 39

PRICE
ORIGINAL PRICE :RM160
NOW SELLING : RM80

Apa lagi terjekat kat situ?
Jom beli2..Promosi ni!
Separuh harga je dari ori punya..
:lelari::lelari::lelari:

Cepat!dptkan sementara stok masih ada!!
Nak beli?Hubungi si penjual ini di..
Yahoo Messenger..Klik je unicorn tu..
Atau,Chokilala

:pandaGeli_15::pandaGeli_15::belet:




Beli..jgn x beli..
Belilah kasut ni..
Nak pakai 4 hari raya ke...
:mBerangan::mBerangan:

Boleh juga..
Berkembang2 hidung dpn kwn/family ke..
:mKipas::mKipas::mKipas:

Cubalah..
X rugi!
:mKening::mKening::mKening:

Salam Ceria,
NajwaAmira
:pandaGeli_26:

5 comments:

DeaReSt ALisa said...

Cantik jugak ye kasut ni...

najwaamira said...

Cantik sgt!

Cik Choki said...

hehe.. berkembang2 hidung ye.. amboi.. btw, thanks! :)

najwaamira said...

Yerp..Ur welcome!

Adlina said...

Thanks.I HAVED my shoes.

~Cewwah!Cakap B.I!~