Wednesday, September 17, 2008

Raya X Lama Lagi!

Selamat hari raya..
Eh,blum raya lagi daa..
Saje excited lebih2..
:boy_15::boy_9::lb_18::lb_11:

Raya thn ni mesti best daripada
Biasakan?
Ya,bakar kuih bnyk2..
Sedap baunya...
:boy_18::boy_19::crab1:

Rasa nak terliur je..
Yelah,buat masa bulan puasa..
Kruk..kruk..
:boy_8::boy_2:

Ngeh!
Persiapan korang mcm mana?
Kuih,duit,baju,brg2 raya semua dah siap ke?
@ipin02:lb_9::crab1:

Bunga api?
Ni yg best ni!
Tapi xyah lah main bnyk2..
Sikit dahla..
Mercun pun jgn main..
Takut putus jari/jemari yg runcing tu..
:boy_18::littlegirl1::boy12::35::34:

Ramadhan bakal
Meninggalkan kita..
Menangis lah bnyk2 ya?
Banyakkan ibadah..
:boy_2::sad::girl_11::girl_10::head_06:

Salam Ceria,
NajwaAmira
:lb_24:

5 comments:

Adlina said...

Uyoo Kak Najwa,makin banyak emo akak kumpul saya tengok.'Derma'lah sikit laman web kat saya.Kak Najwa baru tulis saya dah saMbar dah.Eh.........Ni Kan semalam punya.Kenapa saya tulis hari ni?Malu!Malu!;)
Memang raya x lama lagi!Saya akan tulis lagi!

Adlina said...

Suasana Di Hari Raya
Berlalulah sudah Ramadhan sebulan berpuasa
Tiba Syawal kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira


Nak tahu lagi lagu selanjutnya?Hantar mel dulu.

Adlina said...

Nak main bunga api jugak..Kak Najwa,Kak Najwa balik kampung mana dulu?Saya kampung belah ibu dulu(Teluk Intan,Perak)(Kampung Padang Tembak),lepas tu baru belah ayah(Seremban,Negeri Sembilan).

Bestnyer!!!!!!!!
Harap raya datang cepat.

najwaamira said...

Adlina,

Adik jgnlah jeles..Cari je kat mana2 blogger yg pro..

Akk balik dua2 belah.Sbb apa?Sbb kedua2 ibu bapa akk org Perlis kat Kangar..

~Fitri Suraya 2802~ said...

Mira,mane awk dpt emo upin dan ipin tu???